Kim jestem?

Najprościej mogę nazwać siebie człowiekiem, który w pracy czerpie radość ze wspólnej pracy i osiąganych celów!

Nazywam się Agnieszka Iwan.

Jestem koordynatorką projektów, ekspertką w zakresie wolontariatu, specjalistką ds. promocji, a także, co pewnie najbardziej Cię zainteresuje – Wirtualną Asystentką.

Od 8 lat współpracuję z NGOsami w zakresie rozwoju aktywności społecznej. Koordynuję działania i przejmuję opiekę merytoryczną w projektach finansowanych ze środków wojewódzkich, rządowych, a także zewnętrznych. Za sobą mam zrealizowane liczne wydarzenia kulturalne, festiwale filmowe i konferencje tematyczne. Od 2014 roku współprowadzę organizację pozarządową.

Wierzę, że w biznesie liczy się dobra organizacja, odpowiedzialność, ciągły rozwój oraz pozytywne relacje. Właśnie dzięki nim można osiągnąć każdy cel.

W wolnym czasie zgłębiam wiedzę z zakresu rozwoju osobistego, gotuję z pasją, a także odkrywam kolejne zakątki (nie tylko) Polski. Uwielbiam język i kulturę włoską, dobrą kawę oraz górskie wędrówki.

Na co dzień mieszkam i pracuję we Wrocławiu.

Wspólnie zmieniajmy rzeczywistość

Nie pracuję z firmami, organizacjami. Współpracuję z osobami, które je tworzą. Ludzie. To oni napędzają nas do działania i sprawiają, że dobre rzeczy się dzieją!

Pracuję w oparciu o talenty Gallupa

Moim talentem numer 1 w teście Gallupa jest Pryncypialność (ang. Belief). Będąc w zgodzie z nim, współpracuję z osobami, które podobnie jak ja, opierają swój biznes na pasji i wartościach. Etyka pracy stanowi dla mnie najwyższy filar w biznesie.

Mam niezmienny system wartości i wysokie poczucie etyki.

Rozumiem potrzeby klientów, wynikające z ich doświadczeń.

Wykonuję zadania, do których się zobowiążę.

Pokazuję, w jaki sposób wprowadzać wartości do biznesu.

z moją energią sprawiam, że Twoje pomysły przechodzą w konkretny plan i działanie.